11:07
05 december 2022

Geen energie te verliezen!

Geen energie te verliezen!

Door: Sonja Stalfoort

We wisten al dat de klantbehoefte in een sneltreinvaart verandert. De huidige coronacrisis zorgt voor een nog grotere versnelling. De omzet van Amazon stijgt tot ongekende hoogte, online werken en vergaderen lijkt het nieuwe normaal en contacten onderhouden we meer via social media. Maar er is ook meer aandacht voor elkaar en de zorg. Duurzaam ondernemen raakt in een stroomversnelling. Hoe ziet het nieuwe normaal er straks uit?

Van twee zaken kunnen we zeker zijn: de klantbehoefte is veranderd en de financiële middelen om hierop in te spelen zullen beperkter zijn. De uitzonderingen daar gelaten. Dat betekent dat de projecten en verbeterinitiatieven van een organisatie direct raak moeten zijn. Vrijwel geen enkele organisatie kan het zich meer veroorloven om capaciteit, middelen en budget te verspillen. En ook zeker geen energie van medewerkers meer te verkwisten. Alle medewerkers zijn op volle energiesterkte nodig om de verandersnelheid van de markt bij te houden. Hoe zorg je er nu voor dat je geen energie meer verspild en alle verbeterinitiatieven raak zijn?

Lees verder via puurklant.nl

Op zoek naar inspiratie door onder meer Sonja Stalfoort, Willy Wijnands en Hans van der Loo voor je team  op de basisschool, kinderopvang of IKC? En hoe je daarbij klantenergie, medewerker-energie en kind-energie benut? Kom 15 maart naar Utrecht voor de Nationale Directeurendag Kinderopvang & Basisonderwijs 2022 – Energieke Klantgerichte Organisaties georganiseerd door het Haags Congres Bureau en ondersteund door BMK.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.