Jos van Rey, de oud-wethouder van Roermond die in december werd veroordeeld tot een voorwaardelijk celstraf van een jaar, gaat in cassatie bij de Hoge Raad. Dit meldt dinsdagavond onder meer Binnenlands Bestuur op zijn website.
Lees verder via fd.nl
Jos van Rey, de oud-wethouder van Roermond die in december werd veroordeeld tot een voorwaardelijk celstraf van een jaar, gaat in cassatie bij de Hoge Raad. Dit meldt dinsdagavond onder meer Binnenlands Bestuur op zijn website.
Lees verder via fd.nl
Aanmelden voor nieuwsbrief Vl-Nieuws
Om de beste ervaringen te bieden, maken wij gebruik van technologieën zoals cookies om informatie op te slaan en/of te raadplegen op uw apparaat. Door toestemming te geven voor deze technologieën kunnen wij gegevens verwerken, zoals uw surfgedrag of unieke ID’s op deze website. Als u geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden van de site.
