06:07
24 juli 2021

HCB Seminar Checklist Kinderopvang 2021 – Wendbaarheid organiseren in de praktijk

HCB Seminar Checklist Kinderopvang 2021 – Wendbaarheid organiseren in de praktijk

Rudolf Magnus, Utrecht

16 december 2021
HCB Seminar van 9.30 – 12.45 uur met lunch van 12.45 – 13.30 uur
Verdiepende Masterclass van 13.30 – 17.00 uur

Met: Pauline Slot, Universitair Docent en onderzoeker op het gebied van kwaliteit in de kinderopvang, Universiteit van Utrecht, Mark Nijssen, oprichter en adviseur bij de organisatieontwerpers en Roswitha Heitbrink, Samensturend verandermanager

Ondersteund door: BMK

HCB Seminar + Masterclass
Checklist Kinderopvang 2021 – Wendbaarheid organiseren in de praktijk

Er komt veel op u af als aanbieder van kinderopvang. In deze 6e editie van ons jaarlijks HCB Seminar neemt u kennis van de veranderingen en helpen we u op weg met het organiseren van wendbaarheid in uw organisatie om om te kunnen gaan met deze dynamiek.

Tijdens de 6e editie van het HCB Seminar Checklist Kinderopvang krijgt u in 10 kwartier ideeën en instrumenten aangereikt op de volgende onderwerpen:

  • Trends & Ontwikkelingen; maatschappelijke trends, branche specifieke uitdagingen en regionale verschillen
  • Wat zijn de implicaties voor jouw eigen organisatie?
  • Wat is een wendbare organisatie en hoeveel wendbaarheid heb je nodig?
  • Hoe organiseer je het in de praktijk van jouw organisatie?

Let op: Oud deelnemers Haags Congres Bureau en leden BMK betalen €345,- ex. BTW per deelnemer (i.p.v. € 395,-) voor dit seminar. Komt u met meerdere deelnemers uit dezelfde organisatie, dan betalen oud deelnemers Haags Congres Bureau en leden BMK slechts €325,- ex BTW per deelnemer.

De verdiepende masterclass kost € 295,- en voor oud deelnemers HCB en leden BMK € 245,-.
Aan de masterclass kunnen slechts 15 deelnemers meedoen en is deelname aan de ochtend voorwaarde.

Meer lezen en inschrijven doet u op de website van het Haags Congres Bureau

NB Bij al onze bijeenkomsten houden we ons aan de RIVM-regels. U kunt dus veilig en vertrouwd deelnemen: Extra grote zaal – 1.5 meter afstand tussen de deelnemers – desinfectiepunten – extra schoonmaakrondes.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

8 + 10 =