11:10
17 december 2017

Klantvriendelijk in de beveiliging

Klantvriendelijk in de beveiliging

Weblog van Leon Vincken: professionele veiligheid versus klantvriendelijkheid in de beveiliging.
Dan word je op een middag door een journalist gebeld over het onderwerp klantvriendelijkheid in de beveiliging. Zijn er ontwikkelingen op dat front? Wordt het juist niet onvriendelijk met al die bewaking, poortjes, camera’s en uniformen of langere wachttijden bij een festival? Het interview verloopt vlotjes in een dialoog over klantgerichtheid, vraag van opdrachtgever en relatie tot competenties, verdienmodel en veranderend veiligheidsgevoel. Wat verwacht een bezoeker of werknemer nou echt van een beveiliger? En hoe past deze in de cultuur van het bedrijf dat inhuurt? We moeten waken met elkaar dat we geen tijdsbeelden najagen daar waar de primaire taak gelegen is in bewaken en het veiligheidsdomein. Tuurlijk en vanzelfsprekend kan dat mensgericht en vriendelijk. Maar ‘what comes first’?

Lees verder via VBE

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *